Producatorul de materiale de constructii AdePlast Oradea a alocat 0,6 milioane de euro activitatilor de marketing in 2009, se arata intr-un comunicat al companiei.
Suma include activitati de promovare de tipul ATL, BTL, cat si de Relatii Publice (PR) si CSR (responsabilite sociala).

Compania si-a bugetat pentru 2010 investitii in marketing de cel putin 600.000 de euro.

De asemenea, producatorul de materiale de constructii si-a prelungit contractul de comunicare cu agentia LinksPR. Astfel, firma de PR se afla in al doilea an de colaborare cu AdePlast.

Producatorul de materiale de constructii nu a comunicat pana in prezent valoarea cifrei de afaceri inregistrata anul trecut. Marcel Barbut, proprietarul companiei, estima recent o usoara crestere a businessului in 2009, comparativ cu 2008.

Adeplast a realizat afaceri de 31 milioane de euro si un profit net de 2,4 milioane de euro in 2008.

Principalii competitori ai AdePlast sunt Henkel, Baumit, Dufa, Euro MGA, Baumix si Saint-Gobain Weber.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri