Amigo este o cafea instant, care se adreseaza unui target format din adulti la 30 de ani. Repozitionarea s-a centrat pe atributul de energizare al cafelei, si pe mesajul cheie: energizarea mentala te revigoreaza si te face sa gandesti mai eficient. Campania include executii de print si TV.

“Ideea de la care am pornit e ca in mintea fiecaruia se ascunde o lume fantastica, pe care am incercat sa ne-o imaginam prin aceasta campanie. Cand tu esti obosit sau lipsit de energie si nu te poti concentra, si personajele din aceasta lume se simt la fel. Ca sa le re-energizezi, tot ce iti trebuie e o cafea Amigo“, spune Anca Baciu, Copywriter Odyssey.

Echipa Odyssey: Ilinca Apetrei, Gloria Tanase (Client Service); Dan Panaitescu, Anca Baciu (Creatie); Ileana Sebe, Anca Iuhas (Strategie).

Din partea Amigo: Eduard Ciocirlan (Marketing Manager) si Adina Carata (Marketing Executive) s-au implicat in dezvoltarea proiectului.

Odyssey este o agentie full service care deserveste clienti precum: RBS Romania, Rompetrol, Pernod Ricard (Absolut), Prodvinalco, Danone Romania, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, Class Living, KRKA, Vodafone, Alka, Sodexo.

Amigo este prezenta in Romania de peste 25 de ani, ca marca a companiei Cia. Iguaçu de Café Soluvel, parte a Grupului Iguaçu, originar din Brazilia. Marca Amigo este reprezentata in tara noastra de compania Panfoods Romania si a fost, pana in 1989, singura marca de cafea solubila existenta pe aceasta piata. Amigo are in prezent o cota de piata de 31%.