In incercarea de obtine venituri, serviciul MySpace Music a inceput testarea reclamelor audio pe care utilizatorii le vor auzi daca vor asculta muzica gratuit pe internet, scrie ABC News.
Incepand de saptamana trecuta reclamele cu o durata de 30 de secunde au aparut in timp ce utilizatorii ascultau melodii de pe paginile de profil a unor artisti sau ale unor albume.

Reclamele sunt imposibil de evitat, spre deosebire de reclamele vizuale care pot fi puse intr-un ecran de fundal, timp in care utilizatorul isi poate continua lucrul pe net. Reclamele audio sunt scurte iar un utilizator poate asculta un intreg album cu o singura intrerupere.

MySpace Music, o parteneriat dintre importante case de discuri si News Corp, vrea sa isi sporeasca frecventa unor astfel de reclame inainte de a stabili cum vor rula acestea.

Directorul executiv al imperiului media News Corp, Rupert Murdoch,
a anunta in urma cu o saptamana ca MySpace nu a ajuns in stadiul in care era preconizat. Compania a anuntat ca site-urile ca MySpace detinute de companie au inregistrat patru trimestru consecutive de scadere a veniturilor din publicitate si cautari online.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri