Aflata in topul advertiserilor internationali, compania Unilever organizeaza periodic licitatii de media pentru a evalua eficienta parteneriatului cu agentiile de media cu care colaboreaza in fiecare tara. Rezultatul din Romania reconfirma parteneriatul dintre cele doua companii.

Serviciile Mindshare pentru Unilever includ planificare strategica si implementare atat pentru media traditionale cat si pentru mediul digital, si o gama de servicii precum business planning si branded entertainment. Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media desfasurate de Unilever in regiunea Europei Centrale si de Sud: Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru si Moldova.

„Suntem agentia de media a Unilever in Romania de peste 11 ani si am avut ocazia sa realizam impreuna numeroase premiere in media si proiecte de comunicare foarte creative care sunt acum listate in portofoliul de proiecte ‘best practice’ Unilever la nivel international”, declara Oana Petroff, Managing Director Mindshare.

Mindshare a fost reconfirmat ca partenerul Unilever in 12 piete, ca urmare a unui pitch global ce a durat opt luni. Tarile unde Mindshare continua colaborarea cu Unilever includ Statele Unite si tarile Europei de Vest, Marea Britanie, Olanda, Germania, Franta, Spania, Tarile Nordice. Mindshare a mai pastrat business-ul Unilever in India si Thailanda si a castigat colaborarea in Canada.

Mindshare este reteaua globala de servicii media si marketing, parte din grupul de comunicare WPP, cu o cifra de afaceri de peste 23 miliarde dolari. Reteaua este prezenta cu 115 birouri in 82 de tari. In Romania, Mindshare colaboreaza cu advertiseri ca Unilever, RCS-RDS, Mazda, LG, Eureko, Groupe Seb.

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata mondiala a bunurilor de larg consum, este prezenta in Romania din 1995. Portofoliul include marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Lipton si Algida.