2. Sa tii cont de psihologie. Orice tehnici de manipulare, orice insight despre cel mai cinic public din viata ta, orice truc de a te juca cu mintea oamenilor - acum e cazul sa le folosesti.
3. Sa tii cont de trenduri, stiri si noutati. Niciun spot pus pe internet a carui subiect e expirat de multa vreme nu va prezenta interes. Daca vrei sa faci virale despre Titanic in vremea Avatarului esti cam depasit.
4. Sa te bucuri ca n-ai clientul in ceafa, soptindu-ti tandru sa faci logoul mai mare. Ai in sfarsit ocazia sa faci glumele pe care le vrei, sa desconsideri regulile CNA-ului si ale id book-ul, sa faci ceva nemaivazut, unic, special si mirobolant. Nu-ti bate joc de ocazie, e rara!
5. Sa faci ceva extrem. Fie cu sex, fie cu prostie, fie ceva scandalos.
6. Sa faci ceva foarte amuzant. Nimeni nu vrea sa trimita unui prieten ceva trist si dramatic, gandindu-se ca poate ii strica ziua,
dar toti sunt incantati sa-i faca pe cei apropiati sa rada.
7. Sa nu trimiti niciodata mai departe un spot cu subject-ul "Cel mai tare viral!!!". Ai mari sanse sa-i ingropi viralizarea.
Citeste in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Viralul: Cum sa-l faci si la ce-ti foloseste
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: