1. Sa nu te gandesti ca faci un viral. Publicul va decide daca e viral sau nu. Un spot postat pe internet din lipsa de buget media nu devine automat viral.
2. Sa tii cont de psihologie. Orice tehnici de manipulare, orice insight despre cel mai cinic public din viata ta, orice truc de a te juca cu mintea oamenilor - acum e cazul sa le folosesti.
3. Sa tii cont de trenduri, stiri si noutati. Niciun spot pus pe internet a carui subiect e expirat de multa vreme nu va prezenta interes. Daca vrei sa faci virale despre Titanic in vremea Avatarului esti cam depasit.
4. Sa te bucuri ca n-ai clientul in ceafa, soptindu-ti tandru sa faci logoul mai mare. Ai in sfarsit ocazia sa faci glumele pe care le vrei, sa desconsideri regulile CNA-ului si ale id book-ul, sa faci ceva nemaivazut, unic, special si mirobolant. Nu-ti bate joc de ocazie, e rara!
5. Sa faci ceva extrem. Fie cu sex, fie cu prostie, fie ceva scandalos.
6. Sa faci ceva foarte amuzant. Nimeni nu vrea sa trimita unui prieten ceva trist si dramatic, gandindu-se ca poate ii strica ziua,
dar toti sunt incantati sa-i faca pe cei apropiati sa rada.
7. Sa nu trimiti niciodata mai departe un spot cu subject-ul "Cel mai tare viral!!!"
. Ai mari sanse sa-i ingropi viralizarea.

Citeste in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Viralul: Cum sa-l faci si la ce-ti foloseste

Viralul: Cum sa-l faci si la ce-ti foloseste

Viralul: Cum sa-l faci si la ce-ti foloseste