Viralul este probabil cea mai ieftina metoda de promovare: implica doar o idee si eventual cateva costuri de productie. Wall-Street va ofera 7 sfaturi pentru un viral reusit, in viziunea Semidei Duriga, copywriter la Next Advertising, agentie care a creat virale pentru The Money Channel, Salvati Delta si Stejar.
1. Sa nu te gandesti ca faci un viral. Publicul va decide daca e viral sau nu. Un spot postat pe internet din lipsa de buget media nu devine automat viral.
2. Sa tii cont de psihologie. Orice tehnici de manipulare, orice insight despre cel mai cinic public din viata ta, orice truc de a te juca cu mintea oamenilor - acum e cazul sa le folosesti.
3. Sa tii cont de trenduri, stiri si noutati. Niciun spot pus pe internet a carui subiect e expirat de multa vreme nu va prezenta interes. Daca vrei sa faci virale despre Titanic in vremea Avatarului esti cam depasit.
4. Sa te bucuri ca n-ai clientul in ceafa, soptindu-ti tandru sa faci logoul mai mare. Ai in sfarsit ocazia sa faci glumele pe care le vrei, sa desconsideri regulile CNA-ului si ale id book-ul, sa faci ceva nemaivazut, unic, special si mirobolant. Nu-ti bate joc de ocazie, e rara!
5. Sa faci ceva extrem. Fie cu sex, fie cu prostie, fie ceva scandalos.
6. Sa faci ceva foarte amuzant. Nimeni nu vrea sa trimita unui prieten ceva trist si dramatic, gandindu-se ca poate ii strica ziua,
dar toti sunt incantati sa-i faca pe cei apropiati sa rada.
7. Sa nu trimiti niciodata mai departe un spot cu subject-ul "Cel mai tare viral!!!"
. Ai mari sanse sa-i ingropi viralizarea.

Citeste in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Viralul: Cum sa-l faci si la ce-ti foloseste
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri