Pe locul doi in topul celor mai prolifice publicatii, in functie de profilul acestora, se afla cele generaliste, cu o medie de 38% din acoperirea media a celor sase hoteluri avute in vedere: JW Marriott, Hilton, Radisson BLU, InterContinental, Howard Johnson si Crowne Plaza.

Alte influente in volumul de mentiuni despre cele sase hoteluri sunt: publicatiile specializate pe domeniul HoReCa (3%), revistele pentru femei (2%), revistele de tip gossip & people (2%), publicatiile de sport (2%) si revistele pentru barbati (1%). Restul de 7% din acoperirea media a hotelurilor se imparte intre ghidurile TV specializate si alte publicatii de nisa din domeniile timp liber, IT&C, auto & transporturi etc.

Cel mai des mentionate hoteluri au fost JW Marriott (26% din numarul total de mentiuni inregistrate pentru cele 6 hoteluri), Hilton (21%), Radisson BLU (17%), InterContinental (16%), Howard Johnson (10%) si Crowne Plaza (10%).

Impactul crizei asupra gradului de ocupare a hotelurilor si asupra strategiilor de marketing si vanzari, investitiile care au fost continuate de unele lanturi hoteliere (de ex. inaugurarea hotelului Hilton de la Sibiu) si planurile altora de extindere in 2010-2011, schimbarea numelui unui hotel (din Radisson SAS in Radisson BLU) si analizarea ofertelor de entertainment, de sport & relaxare si de restaurante ale hotelurilor au fost principalele subiecte abordate in articole.

Analiza a fost realizata pe baza unui numar de circa 2.150 de mentiuni, referitoare la cele sase hoteluri de cinci stele, din perioada 1 martie 2009 – 28 februarie 2010. Au fost monitorizate 152 de publicatii centrale (cotidiene, saptamanale, bilunare si lunare).