Nicola Porter Novelli, agentia de relatii publice parte a thegroup, va gestiona comunicarea Milupa – unul dintre principalii jucatori pe piata formulelor de lapte pentru copii.
Agentia va coordona strategia de comunicare a companiei in Romania, atat la nivel corporate, cat si la nivel de branduri.

Programul de comunicare pentru anul 2010 va viza brandurile companiei Milupa, pentru care agentia a conceput strategia pentru anul in curs. Comunicarea Milupa va implica o campanie educationala la nivel national, pentru proaspetii si viitorii parinti, gestionarea relatiilor cu presa, dar si consultanta privind relationarea cu key opinion leaders si autoritatile din domeniu, creatie la nivel corporativ si de marketing.

Milupa Milumil este unul dintre primele branduri din categoria formulelor de lapte pentru copii lansat pe piata din Romania, strategia de comunicare trasata pentru 2010 avand ca obiectiv consolidarea marcii in randul consumatorilor si educarea acestora cu privire la beneficiile formulelor de lapte pentru cresterea sanatoasa a copiilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri