Treatment-ul cel mai neobisnuit a avut in cele din urma castig de cauza si astfel spotul a fost regizat de catre finlandezul Teemu Nikki, care a vrut sa-l filmeze in maniera comediilor romantice realizate in anii 50 la Hollywood. Prin urmare, Saga Film a trebuit sa organizeze o filmare integral "de interior", utilizand un urias decor pictat desfasurat pe o suprafata impresionanta in studio.
De la dcor, la obiectivele folosite si pana la coafura si machiajul personajului feminin, totul a fost riguros cautat sa corespunda cu epoca pe care Teemu a vrut simultan sa o omagieze si sa o parodieze. Cel mai delicat a fost casting-ul, deoarece echipa cauta un gen de expresivitate si un ideal de frumusete complet uitat in ziua de azi.
Cum bradutul - complet lipsit de capricii pentru un star de magnitudinea lui - a jucat perfect, filmarea a decurs fara incidente. Mai laborioasa s-a dovedit post-productia facuta la Factor, unde s-a creat intro-ul "cinematografic" al lui Avon si s-au adaugat super-urile si wipe-urile create de agentie in spiritul anilor parodiati. Tot acolo s-a adaugat si voice-over-ul lui Mihai Constantin care promova palmaresul si cariera cinematografica fulguranta a lui Bradut, starul masculin al comediei "distribuite" de Avon.
Echipa care a participat la realizarea spotului: Teemu Nikki regizor, Mika Orasmaa, DOP, Alex Teodorescu si Marius Bucur (producatori Saga Film) Ruxandra Mocanu, Tony Clifton, Sasha Lazar si Serban Alexandrescu din partea agentiei, Mihaela Coman, Gentiana Nicolae si Raluca Kisescu din partea companiei Avon.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: