Dupa un an in care a castigat in mintea romanilor locul de banca europeana datorita serviciilor si a produselor oferite, anul acesta ABN AMRO Bank trece impreuna cu Odyssey la nivelul urmator in ceea ce priveste complexitatea produselor si a comunicarii.
Astfel, Banca ABN AMRO se prezinta pentru prima data pe micile si marile ecrane cu o campanie tactica pentru doua dintre produsele sale cele mai puternice, adresate pietei de retail, Creditul de uz personal si Creditul ipotecar.

In cazul Creditului de uz personal, ABN AMRO Bank isi diferentiaza oferta prin aprobarea celei mai mari sume de bani fara multe documente si alte batai de cap. Acesta este si beneficiul care a fost ales spre a fi dramatizat in conceptul creativ al spotului.

Creditul ipotecar este un produs mai nou al bancii ABN AMRO si este construit astfel incat sa raspunda nevoilor esentiale ale romanilor care isi doresc nu numai o casa, dar si un pachet de servicii functionale. Echipa Odyssey a exploatat in comunicare beneficiul rational diferentiator al produsului si anume, faptul ca oamenii vor primi un raspuns rapid in cazul in care aplica pentru acest credit. Acesta este un lucru esential pentru aceasta piata, unde se poate pierde o oferta buna din cauza intarzierii aprobarii si implicit efectuarii platii de catre banca.

La ABN AMRO, produsele de creditare vin in intampinarea nevoilor potentialilor clienti cu o forta de vanzari mobila. Persoanele care fac parte din aceasta echipa pot fi contactate oriunde s-ar afla, tocmai ca cei interesati de credite sa nu isi piarda timpul pe drumuri. Procesul este scurtat si prin eliminarea birocratiei inutile si de asemenea, foarte important, prin pastrarea transparentei totale in legatura cu orice cost pe care il implica un credit.

Prin aceasta campanie tactica, prima pe care ABN AMRO Bank o comunica pe micile si marile ecrane, isi consolideaza pozitia de banca deschisa, si la curent cu problemele reale ale consumatorilor romani si ale pietei autohtone, pe scurt, de banca europeana, pentru romanii care au nevoie de respect si atentie pentru a trece increzatori intr-o noua etapa a vietii lor, nu doar de o suma de bani.

Vali Suciu, creative director Odyssey: “Campania pentru creditul personal si creditul ipotecar pozitioneaza produsele financiare ABN AMRO ca raspuns la doua intrebari vechi de cand lumea: “oare cum pot sa evoluez, sa trec la un nivel de viata superior?” si “oare cum pot sa fiu respectat si tratat cu atentie?”. Am simtit ca e corect si relevant sa transformam niste probleme punctuale legate de bani si de promptitudine, in probleme generalizate la nivelul intregii noastre vieti de pana acum. Pentru ca, sa recunoastem, cea mai mare parte a romanilor nu prea a avut parte pana acum nici de un standard de viata occidental, nici de un tratament occidental din partea institutiilor din Romania.

Asa ca am decis sa spunem doua povesti care urmaresc evolutia in timp a lui Bogdan si a Mariei, doi oameni normali, precum si evolutia nevoii lor de recunoastere. Spoturile sunt calde, pozitive, explicite, exact asa cum este si interactiunea oricarui client cu banca ABN AMRO.”

Medii folosite:
TV, cinema, presa, radio, internet

Echipa:
Client: Marijana Vasilescu, Ema Condurache – ABN AMRO Bank
Agentie: Gabriela Popescu, Ileana Sebe, Dan Panaitescu, Alexandru Aron, Valentin Suciu,
Casa de productie: Multimedia Est, regizor Nick & Sune