Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri nete in primul trimestru din 2010 de 21% fata de perioada similara a anului trecut. Totodata, profitul operational (EBITDA) al celor 5 posturi a crescut cu peste 50%.
Compania a refuzat sa comunice, pentru moment, valorile efective ale cifrei de afaceri, rezumandu-se la o evolutie procentuala. De asemenea, nu a oferit date despre divizia sa de print, care include publicatiile Jurnalul National, Gazeta Sporturilor si Saptamana Financiara, sau cea de radio (Radio ZU, Romantic FM).

“2010 va fi in final despre maturizare, despre evolutie sau extinctie. Ne-am luat foarte in serios misiunea, ne-am asumat obiectivele si ne-am concentrat pe rezultate. In 2009, divizia TV a grupului a inregistrat cea mai importanta crestere a cotei de piata din media romaneasca, de aproximativ 30%. In 2010 putem capitaliza acest avantaj, dezvoltand o platforma multimedia dinamica, relevanta si eficienta”, declara Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1.

Rezultatele diviziei TV au fost generate in mod semnificativ de postul Antena1, a carui cifra de afaceri a crescut cu 29%, in timp ce profitul operational (EBITDA) a inregistrat o ascensiune de 60% fata de primul trimestru al anului trecut.

Cifra de afaceri a postului Antena 2 a crescut cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri