Compania a refuzat sa comunice, pentru moment, valorile efective ale cifrei de afaceri, rezumandu-se la o evolutie procentuala. De asemenea, nu a oferit date despre divizia sa de print, care include publicatiile Jurnalul National, Gazeta Sporturilor si Saptamana Financiara, sau cea de radio (Radio ZU, Romantic FM).

“2010 va fi in final despre maturizare, despre evolutie sau extinctie. Ne-am luat foarte in serios misiunea, ne-am asumat obiectivele si ne-am concentrat pe rezultate. In 2009, divizia TV a grupului a inregistrat cea mai importanta crestere a cotei de piata din media romaneasca, de aproximativ 30%. In 2010 putem capitaliza acest avantaj, dezvoltand o platforma multimedia dinamica, relevanta si eficienta”, declara Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1.

Rezultatele diviziei TV au fost generate in mod semnificativ de postul Antena1, a carui cifra de afaceri a crescut cu 29%, in timp ce profitul operational (EBITDA) a inregistrat o ascensiune de 60% fata de primul trimestru al anului trecut.

Cifra de afaceri a postului Antena 2 a crescut cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.