Campania, care se va derula pe TV, Internet, presa scrisa, OOH si on trade promoveaza vopseaua superlavabila colorata pentru interior Savana si finisajul de lux Savana SIDEF.

“Fabryo detine in acest moment cea mai extinsa retea de colorare din tara, cu un sistem performant de colorare; cele 600 de masini de nuantat din magazinele partenere reprezinta o parte importanta a investitiilor in piata, peste 150 fiind instalate in acest an”, declara Aliz Kosza, director general executiv Fabryo Corporation. “Prin campania «Savana Culoare», vizam o crestere de minimum 20% in categoria de color-mixuri Savana”.

“Am ales sa aducem culoarea in atentia utilizatorilor, pe de o parte pentru ca este un element esential in zugravirea unei locuinte, pe de alta parte pentru ca am avut in vedere potentialul pe care il are acest segment de business in consolidarea brandului Savana, care a inregistrat o crestere medie de peste 25% de la an la an, castigand notorietate si cota de piata”, declara Stefan Teodorescu, Director de Marketing Fabryo.

Investitia totala a proiectului se ridica la peste 1 milion de euro, incluzand atat campania integrata de trade si marketing, cat si instalarea unui numar de peste 150 de masini de colorat noi, de la inceputul anului.

Echipa care a realizat campania “Savana Culoare” este formata din Oana Robu - Brand Manager si Stefan Teodorescu - Director de Marketing Fabryo Corporation si Dana Stefan – Account Manager, Robert Tiderle – General Manager si Dan Samoila - Senior Art Director, de la Papaya Advertising.