BusinessWeek, cea mai bine vanduta revista de afaceri la nivel global si Business Media Group (BMG) au anuntat recent, incheierea acordului de publicare a editiei in limba romana a revistei BusinessWeek. Primul numar va aparea la inceputul anului 2006.

Editia in limba romana a BusinessWeek va aparea saptamanal si va putea fi achizitionata de la chioscurile de ziare, precum si pe baza de abonament. Continutul editorial va fi alcatuit din materiale selectate din editiile americane si internationale ale revistei, precum si din materiale locale, realizate de catre jurnalistii BMG.

O data cu noua editie in limba romana, BusinessWeek continua sa-si extinda aria de acoperire internationala si sa ofere noilor cititori stiri, analize, anchete si alte instrumente utilizate in mod curent de profesionisti si oameni de afaceri din toata lumea.

“BusinessWeek are o relatie solida cu BMG, de mai multi ani. Am fost martorii extinderii rapide si eficiente a grupului, dar si ai modului in care jurnalistii ce fac parte din BMG si-au demonstrat integritatea profesionala”, a spus Gary Hopkins, Senior Vice President Operations la BusinessWeek. “Suntem siguri ca BusinessWeek Romania va fi o publicatie de succes, de foarte buna calitate, ale carei standarde profesionale inalte o vor ajuta sa se ridice la inaltimea asteptarilor tuturor: ale cititorilor, ale clientilor de publicitate, ale grupului BMG, precum si ale celor de la BusinessWeek.”

Citeste si:

Rachad El Jisr, Publisher Business Media Group, a declarat: “Faptul ca am reusit sa aducem BusinessWeek in Romania e un semn de recunoastere a standardelor noastre editoriale, precum si o promisiune de a aduce pe piata locala informatie de afaceri cu valoare adaugata exceptionala. Editia locala va respecta valorile si integritatea jurnalistica de necontestat a BusinessWeek si va oferi cititorilor din Romania inspiratia si informatia de care au nevoie pentru a putea lua cele mai bune decizii de afaceri. BusinessWeek Romania se va pozitiona drept cea mai importanta publicatie de afaceri din Romania, printr-o combinatie echilibrata de analize globale si stiri locale.”

BusinessWeek (www.businessweek.com) este un saptamanal publicat de The McGraw-Hill Companies – New York. Publicatia are un tiraj global de 1,2 milioane de exemplare si o audienta saptamanala de 5,8 milioane de cititori. Revista este publicata, in prezent, in cinci editii locale: Bahasa Indonezia, China, Polonia, Rusia si Arabia. In curand, pe langa editia in romana, in Europa vor mai aparea inca doua editii locale.

Business Media Group (www.bmg.ro) s-a pozitionat, prin intermediul publicatiilor sale de afaceri si evenimentelor - drept furnizor major de informatie pentru comunitatea de afaceri din Romania. Portofoliul sau include doua divizii de publicatii: Publicatii de Afaceri (din care fac parte Business Review, The Workbook, Biz si Campaign – editia sub licenta a celei mai importante publicatii europene de publicitate) si Publicatii de Lifestyle (ce includ Class – revista de lifestyle masculin, Cinemagia si editiile locale ale publicatiilor internationale Stuff, F1Racing si AutoCar – parti ale grupului britanic Haymarket).