Unilever a castigat primul trofeu Cannes Lions cu OMO in anul 1961. In cadrul editiilor ulterioare ale galei, brandurile Unilever au obtinut aproape 200 de trofee, unul dintre acestea fiind si Media Grand Prix castigat in 2002 cu campania Magnum 7 Deadly Sins –Give In To It, precum si Cyber si Film Grand Prix acordate in 2007 pentru reclama Dove Evolution.

„Fiind unul dintre producatorii FMCG de top la nivel mondial, milioane de oamenii din intreaga lume sunt influentati zilnic de campaniile de publicitate ale brandurilor Unilever. De-a lungul timpului, marketingul brandurilor s-a remarcat prin deschiderea catre creativitate si inovatie -punctele principale ale activitatii desfasurate de agentiile colaboratoare”, a declarat Terry Savage, presedintele festivalului Cannes Lions.

Trofeul Advertiser of the Year va fi inmanat lui Keith Weed, Chief Marketing & Communications Officer, la Cannes in cadrul ceremoniei Film, Film Craft and Titanium & Integrated Lions Awards Ceremony pe data de 26 iunie 2010.