Campania se adreseaza consumatorilor din ambele tari prin intermediul telefonului mobil si al site-ului companiei. Acestia trebuie sa trimita un cod unic din interiorul capacelor de Coca-Cola la un numar de telefon - acelasi in ambele teritorii. Mesajele primite de la consumatorii din ambele tari sunt procesate simultan in timp real.

“Cum as putea descrie aceasta promotie comuna? O schimbare inovativa, un test pilot care ar putea sa puna bazele unei relatii cat mai fructuoase cu ei pe activitati promotionale, sansa de a oferi cunostintele noastre si colegilor din Coca-Cola Chisinau”, a spus Roxana Niculea, responsabil din partea Coca-Cola HBC pentru implementarea si derularea acestui proiect.

“Aceasta campanie Coca-Cola este probabil cea mai complexa de acest gen desfasurata pana acum in Romania. Complexitatea s-a datorat in mare parte alinierii mecanismului campaniei la politicile comerciale si operationale din Moldova, la regulile si principiile de lucru ale operatorilor de telefonie locali, diferite de cele din Romania. Una dintre particularitatile acestei campanii din punct de vedere operational este ca, in Moldova, utilizatorii de telefonie mobila pot alege limba in care doresc sa comunice, astfel ca aceasta comunicare prin SMS se desfasoara atat in limba romana, cat si in limba rusa sau engleza”, adauga Maia Novolan, director general Syscom Digital, compania care a implementat proiectul.

In mai putin de un an de la lansare, compania Syscom Digital a lucrat pentru companii precum: Alexandrion, CitiBank, Coca-Cola, Groupama, LG, McDonald’s, METRO, Murfatlar, Nestle, Nordic/Rio Mare, Omniasig, Procter&Gamble, Prima TV, Sankt Petersburg, Unilever.