Incepand cu luna iunie, MEC va comunica campania de media pentru brandul Claritine, pentru care va oferi servicii de comunicare si implementare media, prin intermediul unei strategii multimedia care include TV, presa si online.

Agentia va dezvolta solutii integrate de comunicare media cu scopul de a creste constientizarea consumatorilor privind simptomele asociate alergiilor si informarea acestora asupra importantei diagnosticarii si tratamentului corect si totodata de a consolida notorietatea Claritine in randul publicului-tinta.

MEC furnizeaza servicii precum analiza profilului consumatorului si ROI, planificarea, cumpararea si implementarea comunicarii media, continut online (digital, direct, cautare), parteneriate in proiecte sportive, de divertisment si cauze sociale precum si oportunitati de comunicare pe piata de retail.

Claritine, liderul pietei de antihistaminice OTC din Romania, si-a schimbat statutul de la medicament eliberat cu prescr'+'iptie medicala la OTC in 2006. Conform unui studiu de piata desfasurat in august 2008, Claritine este cea mai cunoascuta marca din categoria antialergice, cu o notorietate spontana de 41%, aceasta dominand si in cazul notorietatii asistate (71%).