Agentia de relatii publice The Practice a intrat, in premiera, in finala competitiei Cannes Lions 2010, cel mai important festival de comunicare din lume, in categoria “Best Launch or Re-launch”, marcand astfel alaturi de Rogalski-Grigoriu primele doua nominalizari obtinute de industria romaneasca de PR la aceasta competitie.
Campania finalista este campania pro optimism a Pufuletilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound".

Echipa care a lucrat la aceasta campanie a fost formata din: client - Eliodor Apostolescu, concept & strategie - Gabriela Lungu si Andrei Balan, project management & client service - Oana Bulexa si Floriana Cristea.

Aceeasi campanie a castigat trofeul Gold SABRE Awards pentru Europa de Est, in cadrul celei mai importante competitii din Europa, Africa si Orientul Mijlociu dedicata exclusiv PR-ului, SABRE AWARDS.

Campania Gusto/ Phoenix va concura in finala categoriei “Best Launch or Re-launch” alaturi de alte 4 campanii internationale: A Village of experts (client: Microsoft/ Windows 7; agentie: Bungalow 25 Madrid), the Pink Squad (client: Union Insurance Company; agentie: Wiktor Leo Burnett Bratislava), Tailored by England (client: Umbro; agentie: EXPOSURE London), Windows 7 Launching (client: Microsoft/ Windows 7; agentie: Wunderman Brazil Sao Paulo).

Castigatorii vor fi anuntati pe 22 iunie.

Pe plan local, The Practice este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri