The Practice a primit un Silver Lion in sectiunea PR Lions, categoria “Best Launch or Re-launch”, pentru campania pro optimism a Pufuletilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound".

Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care Romania il castiga la Cannes Lions, dupa 1 Silver Lion (Starcom Romania, 2007) si 2 Bronze Lion (GMP, 2007 si Leo Burnett, 2009).

“Suntem foarte fericiti si mandri ca trei dintre cele patru premii pe care Romania le-a castigat pana acum la Cannes au fost aduse de companiile din grupul Leo Burnett, pentru discipline diferite: media, creatie si acum PR. Dupa Starcom MediaVest, care a castigat in 2007 primul Leu pentru Romania, si Leo Burnett care a adus acasa singurul premiu la Cannes Lions 2009, aseara a fost randul The Practice sa faca istorie, cu prima victorie pentru industria romaneasca de PR”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Echipa care a lucrat la aceasta campanie a fost formata din: client - Eliodor Apostolescu, concept & strategie - Gabriela Lungu si Andrei Balan, project management & client service - Oana Bulexa si Floriana Cristea.

Palmaresul competitional al campaniei de lansare a pufuletilor Gusto:

  •  Gold SABRE Awards pentru Europa de Est, la SABRE AWARDS 2010
  •  Golden Award for Excellence in categoria Marketing PR, la Romanian PR Award 2009
  •  Finalista in categoria Food&Drinks, la European Excellence Awards 2009
  •  Finalista in categoria South East Europe, la European Excellence Awards 2009
  •  Finalista in categoria Consumer PR for an Existing Product, la IPRA Golden World Awards 2010 (competitie in curs de jurizare; castigatorii vor fi anuntati la finalul lunii iunie).