„Singura sansa pentru ca un brand nou sa reuseasca pe aceasta piata (a apei minerale – n.r.) este sa schimbe conversatia din categorie in favoarea sa. Astfel, in urma cercetarii si evaluarii, am concluzionat ca cel mai important lucru pentru consumatorul roman este stabilirea sursei de origine a apei. El are nevoie sa stie ca apa pe care o bea este naturala, ca izvorul ei exista cu adevarat”, spune Catalin Albu, Group Account Director la Publicis Romania.

Strategia de comunicare dezvoltata de Publicis s-a axat pe pozitionarea apei minerale prin prisma zonei ei de origine: tinutul Bilborului. Rezervatia naturala, protejata de lege si de natura insasi prin bariere naturale – „munti abrupti si paduri nesfarsite” - au fost caracteristicile care au constituit si punctul de plecare pentru ideea creativa a campaniei.

Campania a debutat pe 25 iunie si se va desfasura la nivel national, folosind un mix de media ce include TV, OOH si presa. Vocea din spotul TV ii apartine actorului Vladimir Gaitan.

In proiect au participat, din partea Publicis Romania: Razvan Capanescu – Creative Director, Dragos Ometita – Art Director, Cezar Panait – Copywriter, Camelia Efrimov – A/V Producer Manager, Liviu Efrimov – A/V Producer, Catalin Albu – Group Account Director, Kati Szasz – Account Manager si Victor Maier – Junior Account Executive.

Din partea Bilbor Mineral Water, URBB: Doron Zilberstein – Vicepresedinte de Marketing, Elena Maracine – Senior Brand Manager si Cristina Hamilton - Brand Manager.