Grupul McCann a oferit servicii de media, creatie, PR si BTL pentru Tnuva inca de la lansarea companiei israleiene pe piata din Romania, in anul 2006. Contul a fost castigat atunci in urma unui pitch organizat de Tnuva.

In acest moment, Tnuva nu s-a decis asupra agentiilor care ii vor furniza in continuare servicii de media si creatie, a declarat pentru Wall-Street Adriana Ionescu, director de marketing al companiei. Ionescu a refuzat sa faca alte comentarii.

Contul de PR al Tnuva va fi in continuare gestionat de agentia McCann PR.

“Tnuva este un brand cu o puternica personalitate McCann, am lucrat inca de la intrarea acestuia pe piata si am pus caramida cu caramida la temelia unui brand care a ajuns extrem de cunoscut. In momentul lansarii, acest produs era complet necunoscut pentru consumatorul din Romania, oamenii nici nu stiau cum sa pronunte numele Tnuva. In acest moment, produsul se gaseste in frigiderul oricarei familii. Dorim sa multumim celor de la Tnuva pentru o relatie extrem de amiabila si pentru o colaborare fructuoasa”, spune Bogdan Enoiu, General Manager McCann Erickson Group.

De la lansarea pe piata romaneasca, Tnuva a urcat pana pe locul 4 in topul producatorilor de lactate. Agentia McCann Erickson a contribuit la pozitionarea brandului Tnuva pe piata, dezvoltand sloganul “Pastreaza gustul dragostei”.