Astfel, programul “Colectare Selectiva”, care are o componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a obtinut trofeul Stevie, fiind declarat castigatorul categoriei Campania de Comunicare sau PR a Anului - Public Affairs (Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs). Trofeul este unul din cele mai dorite premii, fiind supranumit “premiul Oscar al lumii de afaceri”.

De asemenea, programul “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare” a primit o mentiune speciala (Distinguished Honoree medal), la categoria Campania de Comunicare sau PR a Anului – Relatii Comunitare (Communications or PR Campaign of the Year – Community Relations).

In cadrul editiei cu numarul sapte a premiilor Stevie au fost inscrise peste 1.700 aplicatii de catre organizatii din 40 de tari. Jurizarea s-a desfasurat in doua etape, iar aplicatiile au fost evaluate de catre un juriu format din profesionisti din domeniul business-ului. Gala de decernare a premiilor va avea loc pe 27 septembrie in Istanbul, Turcia.

Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), locul de munca (perfectionarea angajatilor), piata (sanatatea consumatorilor).