Romtelecom, al treilea operator pe piata de servicii de televiziune, propriul post TV denumit Dolce Sport si care va transmite incepand cu 26 august meciuri din UEFA Champions League. Aceasta miscare vine dupa ce anul trecut RCS&RDS a lansat canalul de sport Digi Sport.
Operatorul va transmite pentru abonatii Romtelecom Dolce si NextGen cele 112 meciuri care compun al doilea pachet de drepturi de televizare ale celei mai populare competitii europeana inter-cluburi.

Achizitionarea drepturilor de transmisie a UEFA Champions League a fost facuta pentru sezoanele 2010/2011 si 2011/2012.

Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor si o emisiune saptamanala de analiza a etapei, precum si drepturile de transmisie a partidelor prin internet, la adresa www.romtelecom.ro.

Canalul va fi disponibil pentru cei peste 900.000 de abonati ai televiziunii digitaea prin satelit Dolce si celei IPTV (Dolce Interactiv) si pentru cei peste 160.000 de abonati ai NextGen.

„Dorim sa oferim celor peste un milion de clienti ai nostri un beneficiu suplimentar prin adaugarea canalului Dolce Sport la pachetele Dolce si NextGen, fara ca acestia sa plateasca ceva in plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom face un nou pas in implementarea strategiei sale de pozitionare ca furnizor preferat de entertainment pe piata romaneasca, dupa lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv si a pachetului de programe HD,” a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si dezvoltarea afacerii in cadrul Romtelecom.

Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate in reluare pe acelasi canal, pe langa transmiterea lor in direct pe programele TVR.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri