Parteneriatul incepe cu Jocurile Olimpice de la Londra din 2012 si se incheie cu editia din 2020 a evenimentului sportiv. Parteneriatul incheiat cu echipa SUA in cadrul Jocurilor Olimpice de iarna de la Vancouver din 2010 a insemnat pentru P&G o crestere a vanzarilor de aproape 100 milioane de dolari.

Procter&Gamble devine astfel cel de-al 11-lea sponsor global al editiei din 2012 a Jocurilor Olimpice. Surse din piata estimeaza ca valoarea contractului se situeaza intre 150 si 200 mil. dolari, urmand sa cuprinda 3 editii de vara ale Jocurilor Olimpice si 2 de iarna.

Anuntul privind acest parteneriat a venit la 2 saptamani dupa cel referitor la contractul de sponsorizare semnat cu Dow Chemical, tot pentru o perioada de 10 ani.

Citeste si:

“Este un semn al increderii acordat de catre mediul corporate. Acesta este cel mai important mesaj pentru noi. Este chiar mai important decat partea materiala. Releva de asemenea faptul ca mediul de afaceri iese treptat din valtoarea crizei financiare si climatul economic incepe sa se linisteasca”, spune Jacques Rogge, presedintele Comitetului International Olimpic.

Printre sponsorii globali ai Olimpiadei de la Londra se numara Coca-Cola, Acer, Atos Origin, GE, McDonald's, Omega, Panasonic, Samsung si Visa. Coca-Cola, Omega si Visa au incheiat de asemenea contracte pana in 2020.