Campania se adreseaza publicului larg si va contine, pana la sfarsitul anului, activitati de informare cu privire la afectiunile oncologice.

”Ne bucuram foarte mult sa lucram din nou pentru Roche Romania. Avem deja expertiza, lucrand inca de anul trecut pentru o divizia de diagnostice a Roche Romania ”, a declarat Laura Badea, managing director PHD Romania.

Campania “Cancerul nu inseammna condamnare la moarte”, lansata in premiera anul trecut, isi propune sa schimbe atitudinea oamenilor despre cancer, incurajand pacientii sa initieze un dialog constructiv cu medicii lor in incercarea de a gasi cel mai potrivit tratament pentru tipul de boala cu care au fost diagnosticati.

Citeste si:

Mesajul principal al campaniei este ca aceasta maladie poate fi invinsa, iar lupta incepe cu atitudinea pozitiva care are un efect benefic asupra tratamentului, zambetul reprezentand una dintre cele mai puternice arme pe care le are la dispozitie pacientul.

Agentia de media PHD este prezenta in Romania din 2005 si este o entitate 100% Omnicom Group.