Graffiti BBDO semneaza noul spot pentru piese de schimb Dacia, intitulat Buticarul- o viziune centrata pe dualitatea original-contrafacut si transpusa intr-o executie savuroasa ca poveste, ca limbaj si nu in ultimul rand ca interpretare.
Campania se adreseaza posesorilor de autoturisme Dacia. Obiectivul campaniei rezida in a oferi consumatorului perspectiva corecta asupra conceptului de piese de schimb de origine Dacia: piesele de schimb de origine Dacia sunt cele a caror calitate este garantata de producatorul de automobile. Disponibilitatea lor exclusiv in reteaua dealerilor autorizati Dacia reprezinta o garantie a garantiei. Beneficiile transmise prinprisma acestei garantii sunt calitatea si fiabilitate,

Povestea spotului este construita pe formatul unui testimonial, acela al vanzatorului de piese auto simpatic, entuziast, increzator in afacerea sa de succes. Zugravit in tuse groase, el reprezinta increderea oarba in conceptul merge si asa- asa adica dupa ureche, dupa cum se poate, la nivelul minimal. Increderea lui este contrazisa de situatia reala, prezentata sub forma unor flash back-uri graitoare care demonstreaza ca totul se duce de rapa. Buticarul nu se invata minte din esecul afacerii cu piese de schimb si purcede, cu aceeasi incredere nesabuita si plin de certitudini neintemeiate intr-un nou business care se vadeste, dintru inceput, de acelasi succes: restaurantul chinezesc mici, pizza...

Mesajul spotului se desprinde cu usurinta: avem pe de o parte diletantismul, coroborat cu vorbaria pe cat de simpatica, pe atat de goala; pe de alta parte solutia, prezentata implicit: colaborarea cu profesionistii ramane un avantaj incontestabil. Glumele buticarului nu pot inlocui lipsa calitatii pieselor auto iar prietenia cu negustorul nu tine cand e vorba de bani pierduti. Desi spotul nu este construit pe baza unei referiri directe la Retaua de dealeri autorizati Dacia, in concluzie acestia sunt, in mod clar, singura optiune fezabila, eficienta.

Executia spotului TV a urmarit obtinerea unui efect maxim de culoare locala, de umor neaos. Buticarul este un personaj memorabil prin nonsalanta cu care traieste esecurile afaceriilor sale, convins fiind ca face bine ceea ce face.

Spotul a fost editat in doua variante de lungime,de 30, respectiv 45 de secunde. Produs de Studiourile Castel Film, cu Razvan Marculescu ca regizor si Alex Sterian ca DOP, spotul Piese de Schimb Dacia a fost filmat in doua locatii distincte - ghereta de piese auto cat si restaurantul chinezesc - a caror autenticitate poate fi usor recunoscuta. Rolul buticarului afost interpretat de Daniel Stanciu.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii a fost formata din:
Automobile Dacia: Eduard Croitoru Director de publicitate, Corina Ilie Director Adjunct de Publicitate, Dana Mavrodin Sef Departament Piese Service, Iuliana Marcu Responsabil Comunicare si Campanii Promotionale Departament Piese si Service.
Graffiti BBDO: Bogdan Mirica Creative Director, Radu Zaharesu - Senior Art Director, Roxana Panaitescu - Senior Copy, Monica Garbur Audio-Video & Photo Production Manager, Alina Mihai Account Director, Simona Costea Account Manager si Raluca Sultan Strategic Planner.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri