Campania se adreseaza posesorilor de autoturisme Dacia. Obiectivul campaniei rezida in a oferi consumatorului perspectiva corecta asupra conceptului de piese de schimb de origine Dacia: piesele de schimb de origine Dacia sunt cele a caror calitate este garantata de producatorul de automobile. Disponibilitatea lor exclusiv in reteaua dealerilor autorizati Dacia reprezinta o “garantie a garantiei”. Beneficiile transmise prinprisma acestei garantii sunt calitatea si fiabilitate,

Povestea spotului este construita pe formatul unui testimonial, acela al vanzatorului de piese auto simpatic, entuziast, increzator in afacerea sa “de succes”. Zugravit in tuse groase, el reprezinta increderea oarba in conceptul “merge si asa”- “asa” adica dupa ureche, dupa cum se poate, la nivelul minimal. Increderea lui este contrazisa de situatia reala, prezentata sub forma unor flash back-uri graitoare care demonstreaza ca totul se duce de rapa. Buticarul nu se invata minte din esecul afacerii cu piese de schimb si purcede, cu aceeasi incredere nesabuita si plin de certitudini neintemeiate intr-un nou business care se vadeste, dintru inceput, de acelasi “succes”: restaurantul chinezesc – mici, pizza...

Mesajul spotului se desprinde cu usurinta: avem pe de o parte diletantismul, coroborat cu vorbaria pe cat de simpatica, pe atat de goala; pe de alta parte solutia, prezentata implicit: colaborarea cu profesionistii ramane un avantaj incontestabil. Glumele buticarului nu pot inlocui lipsa calitatii pieselor auto iar prietenia cu negustorul nu tine cand e vorba de bani pierduti. Desi spotul nu este construit pe baza unei referiri directe la Retaua de dealeri autorizati Dacia, in concluzie acestia sunt, in mod clar, singura optiune fezabila, eficienta.

Executia spotului TV a urmarit obtinerea unui efect maxim de culoare locala, de umor neaos. Buticarul este un personaj memorabil prin nonsalanta cu care traieste esecurile afaceriilor sale, convins fiind ca face bine ceea ce face.

Spotul a fost editat in doua variante de lungime,de 30, respectiv 45 de secunde. Produs de Studiourile Castel Film, cu Razvan Marculescu ca regizor si Alex Sterian ca DOP, spotul Piese de Schimb Dacia a fost filmat in doua locatii distincte - ghereta de piese auto cat si restaurantul chinezesc - a caror autenticitate poate fi usor recunoscuta. Rolul buticarului afost interpretat de Daniel Stanciu.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii a fost formata din:
• Automobile Dacia: Eduard Croitoru – Director de publicitate, Corina Ilie – Director Adjunct de Publicitate, Dana Mavrodin – Sef Departament Piese Service, Iuliana Marcu – Responsabil Comunicare si Campanii Promotionale Departament Piese si Service.
• Graffiti BBDO: Bogdan Mirica – Creative Director, Radu Zaharesu - Senior Art Director, Roxana Panaitescu - Senior Copy, Monica Garbur– Audio-Video & Photo Production Manager, Alina Mihai – Account Director, Simona Costea – Account Manager si Raluca Sultan– Strategic Planner.