Ghidul se adreseaza atat profesionistilor (directori de marketing, brand manageri, directori de comunicare, marketeri, directori de vanzari, agenti de vanzari, directori operationali, antreprenori, top si middle management), cat si oricaror alte persoane implicate in procesul de vanzari.

“Peste 70-80% din campaniile de publicitate online au ca principal scop cresterea vanzarilor. In momentul de fata exista putine informatii relevante, adaptate la piata locala, despre mecanismele unei campanii de vanzari sau generare de leaduri prin mediul online. Informatiile pot fi preluate si adaptate pe multe industrii, de la asigurari, imobiliare, financiar, B2B, auto, turism, MBA, educatie, HoReCa, medical si pana la telecom sau transporturi. Cred ca o sa vedem din ce in ce mai multe campanii cu obiective de vanzari”, a declarat Ciprian Gavriliu (foto), managing director PlayTheBalls.

Infiintata in iunie 2007, PlayTheBalls este o agentie interactiva cu birouri in Bucuresti si Iasi. Printre clientii agentiei se numara Simplus, ASEBUSS, Ceramica Iasi, Doraly, The Investor, 13 Grade.

Ghidul practic poate fi accesat aici