Mihai Fetcu, 31 de ani, a absolvit Facultatea de Arte Decorative si Design in cadrul Universitatii de Arte Bucuresti si are o experienta de 12 ani in piata de publicitate.

“Ca si strategie, lucrez la formarea unui «nucleu» compus din oameni incordati, gata de actiune. Cu acest «pachet» putem raspunde rapid si profesionist oricarui brief. Cred ca pentru a fi performant in ziua de azi, o echipa de creatie trebuie compusa din minim 3 oameni: art, copy si client service. Noi o facem de ceva vreme si se vede. Client Service-ul joaca in aceasta formula, un rol strategic dar se implica activ si in procesul creativ” spune Mihai Fetcu.

La Lowe, Fetcu a coordonat licitatii si proiecte de creatie precum – relansarea Kinder Surprise in Romania, lansarea Domestos BactiStop, campania corporate, campania Teva pentru brandul de vitamine Tuti, Platforma mamica24h dezvoltata pentru Johnson&Johnson si exportata de Lowe Romania in 4 tari europene.

Citeste si:

Lowe&Partners Romania activeaza de 17 ani si are in portofoliu clienti precum Austrian Airlines, Bayer, Boehringer-Ingelheim, Crucea Rosie Romana, Eli Lilly, Ferrero, Johnson&Johnson, La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).

Lowe&Partners este o companie americana, cu centrul la Londra si birouri in peste 90 de tari si peste 9.000 de angajati.