“Trofeul IPRA pentru Scoala de Bani este meritul a 10.000 de oameni care s-au implicat activ in campanie, au raspuns indemnului nostru de a invata sa-si gestioneze mai bine bugetul personal si s-au transformat in cele mai credibile exemple pentru semenii lor”, a declarat Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.
Proiectul a fost desemnat cel mai bun program de educatie financiara din Europa, a fost nominalizata la cea mai importanta competitie a industriei din lume, Cannes Lions si a primit aurul la categoria Comunicare Corporatista la PR Award.
Alaturi de departamentul de marketing al BCR si Rogalski Grigoriu PR, in aceasta campanie au fost implicate agentiile: Media Cafe-strategie si creatie online, Media Edge:cia – strategie media, Tempo Advertising - creatie ATL, BT Events - BTL.
Rogalski Grigoriu Public Relations face parte din cadrul Tempo Creative Group si are o echipa de 15 angajati. Printre clientii agentiei se numara companii din domenii precum cel medical, tehnic, business-to-business, financiar, imobiliar si retail.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: