Bani pentru indoor
Potrivit lui Radulescu, costul materialelor special produse pentru locatiile BTR (baruri, terase, restaurante) se ridica la aproximativ 10% din bugetul de marketing.
Catalin Ignat, marketing director in cadrul URBB, sustine, de asemenea, ca succesul unei campanii de marketing este determinat intotdeauna de folosirea intr-un mod creativ a intregului mix de marketing, care cuprinde promovare, pret, distributie si, nu in ultimul rind, produsul. Acest gen de obiecte sint utilizate in ambele anotimpuri, avind roluri diferite: publicitatea outdoor este utilizata pentru a crea cunoastere si vizibilitate marcii, iar cea indoor pentru a determina impulsul de cumparare, explica acesta.
Promovare si in hipermarketuri
Pentru ca nu toate produsele se pot consuma in baruri si cluburi, producatorii din industria alimentara au gasit metode eficiente sa impulsioneze vinzarile si in supermarket, unul dintre cele mai vizibile astfel de metode fiind plasarea produsului in frigidere speciale, branduite. O parte importanta a investitiei Danone in Romania este dedicata Lantului de Frig, care se compune din: unitatea de refrigerare din fabrica, unde ne depozitam produsele, camioanele frigorifice, pe care le putem vedea pe strazile celor mai importante orase din Romania, si frigiderele, in care consumatorii pot gasi produsele noastre.
De asemenea, am facut o investitie importanta in citeva mii de frigidere, pe care le-am pus la dispozitia a peste 3.000 de comercianti. Este o modalitate foarte eficienta de expunere si favorizeaza cresterea consumului de produse lactate. Noi nu consideram ca este o promovare, ci o investitie pe termen lung in marcile noastre, ne-a declarat Jaques Pontty, Managing Director Danone Romania. Acesta sustine ca pozitionarea unui frigider intr-un magazin are beneficii pentru toti participantii la acest proces: Danone, magazinul si consumatorul.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: