Auto Bild Romania va trece incepand cu luna martie din portofoliul Edipresse AS in cel al Ringier, in urma unui contract de licentiere incheiat cu detinatorul licentei internationale, Axel Springer.
Cu Razvan Magureanu pe pozitia de redactor-sef, Auto Bild Romania isi va continua aparitia bilunara, cu un tiraj mediu pe editie de 16.000 de exemplare.

Revista se adreseaza soferilor si pasionatilor de automobile, precum si celor care intentioneaza sa isi cumpere o masina.

“In ciuda crizei economice si financiare care a debutat in Romania exact odata cu lansarea titlului in octombrie 2008, tirajul vandut al lui Auto Bild a crescut constant. Intrarea Auto Bild in Grupul Ringier ne va permite sa crestem notorietatea titlului pe piata romaneasca si sa cream noi sinergii pentru sustinerea Auto Bild si a concursurilor pe care le organizam”, a declarat Razvan Magureanu, redactor sef Autobild.

“Aveam nevoie de un astfel de titlu in portofoliu. In ciuda crizei, piata publicatiilor de pe acest segment are inca mult potential. Un brand international atat de bine cunoscut cum este Auto Bild ne va ajuta sa tintim o categorie noua de advertiseri si ne va permite sa cream noi sinergii cu titlurile pe care le detinem, dar mai ales cu ziarul Libertatea”, a adaugat Mihnea Vasiliu, General Manager Ringier Romania.

Ringier Romania mai detine titlurile Unica, Joy, Lumea femeilor, Bravo, si cotidianul Libertatea
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri