Google a refacut sistemul de cautare pentru a include mai multe rezultate despre ceea ce prietenii utilizatorilor au comentat pe retele sociale, a anuntat compania.
Utilizatorii logati vor putea sa vada daca un site sau post a fost recomandat de prietenii lor pe Twitter, Facebook, LinkedIn sau alte profile publice. Google va muta de asemenea rezultatele cautarilor in lista principala de rezultate. In prezent, acestea sunt listate separat, intr-o “casuta” la finalul listei de cautari.

“Upgrade-ul va permite utilizatorilor sa afle mai multe informatii despre activitatile prietenilor pe retelele sociale, chiar daca ei publica pe YouTube, Flickr, propriul blog sau website”, a scris pe blogul Google Mike Cassidy, product management director. “Aceste schimbari au scopul de a ajuta utilizatorii sa gaseasca cele mai relevante informatii, personalizate pentru fiecare”.

Acesta a subliniat insa ca rezultatele vor continua sa fie afisate in functie de relevanta lor. De asemenea, pentru a pastra neatins dreptul la viata privata, rezultatele de pe retele sociale vor fi listate doar cand utilizatorul se va inscrie pe contul sau de Google.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri