Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, va intra pe piata romaneasca de profil prin asocierea cu departamentul de relatii publice al Graffiti BBDO. Noua entitate, parte a Grupului BBDO Romania, va fi cunoscuta sub numele de Pleon Graffiti.

Beneficiind deja de o echipa de specialisti cu o foarte buna reputatie pe piata locala si de un portofoliu de clienti ce reuneste nume prestigioase, Pleon Graffiti isi propune sa devina unul dintre cei mai buni jucatori din domeniul relatiilor publice din Romania. Experienta deja acumulata in cei opt ani de activitate a departamentului de PR al agentiei Graffiti BBDO, conjugata cu infuzia de expertiza internationala de care va beneficia noua structura, Pleon Graffiti, vor sta la baza unei oferte extinse de servicii de comunicare, ce va depasi oferta standard de pe piata romaneasca.

„Pentru piata de relatii publice din Romania, aparitia Pleon Graffiti inseamna crearea unei porti de acces catre servicii de PR la cele mai inalte standarde de calitate, bazate pe cultura si experienta europeana”, declara Liliana Serban, Directorul PR al Pleon Graffiti, „iar pentru clientii nostri, oferta Pleon Graffiti reprezinta garantia unei echipe de specialisti cu deschidere si pregatire internationala, care beneficiaza de o vasta experienta pe piata locala, precum si de acces la informatii, expertiza si instrumente de PR performante”.

Dan Moraru, CEO al Grupului BBDO Romania, explica: „Nu puteam gasi un moment mai potrivit pentru crearea Pleon Graffiti, avand in vedere evenimentele extrem de importante la care Romania va lua parte in urmatoarea perioada si uriasa experienta pe care reteaua Pleon o are atat in zona de brand PR, cat si in domenii precum Public Affairs si integrare europeana. Toate cele sase agentii care s-au afiliat astazi la reteaua Pleon au facut-o pentru ca piata locala a cunoscut o crestere rapida, iar clientii nostri au nevoie de o paleta mult mai larga de servicii, inclusiv de servicii cu acoperire regionala”.

Presedintele Pleon, Alex Schoep, spune ca “Extinderea vizeaza o globalizare a serviciilor. Cum ne pozitionam ca o companie europeana, am cautat sa avem radacini in ceea ce astazi inseamna Europa, cautand pentru acest lucru agentii locale de succes.”

Pleon este in acest moment cea mai extinsa retea europeana, avand 31 de puncte de lucru in Europa, situate in 15 tari, si peste 850 de angajati. Mai mult decat atat, prin intermediul agentiilor asociate, Pleon este prezenta si in alte 14 tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, iar ca parte a retelei Brodeur/Pleon Worldwide este prezenta in Statele Unite ale Americii, America Latina si Asia Pacific.

Noile birouri Pleon din Europa Centrala si de Est inaugurate astazi sunt cele din Romania (Bucuresti), Croatia (Zagreb), Cehia (Praga), Polonia (Varsovia), Rusia (Moscova), la care se adauga biroul deja existent in Ungaria (Budapesta). Noile locatii s-au alaturat Pleon in virtutea relatiilor existente cu societatea-mama de consultanta, BBDO Europe.

Citeste si:

Domeniile de specializare ale retelei Pleon in Europa sunt serviciile financiare, public affairs, tehnologia informatiei, industria automobilului, bunurile de larg consum, distributia, domeniul sanatatii si utilitarele.

Pleon face parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si este parte a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial in domeniul comunicarii.

Prezentarea departamentului de Relatii Publice al agentiei Graffiti BBDO
Departamentul de relatii publice al agentiei Graffiti BBDO a fost fondat in 1997 si este format dintr-o echipa de 10 persoane care lucreaza pentru 15 clienti atat din Romania, cat si internationali, prezenti in cele mai diverse zone de activitate.

Cu o vasta experienta in toate domeniile de activitate de relatii publice din Romania, departamentul de PR al Graffiti BBDO furnizeaza clientilor sai servicii de Brand PR (relatii media, comunicare de brand, evenimente, monitorizare de presa, evaluare), Corporate PR (comunicare interna si cu diverse publicuri tinta, fundraising, corporate social responsibility) si Managementul situatiilor de criza.

Calitatea campaniilor dezvoltate de catre departament este apreciata de presa romaneasca si de profesionistii in relatii publice, ultimele recunoasteri fiind premiile obtinute in 2004 si 2005 in cadrul Galei Excelentei in PR: Silver Award 2004 - pentru lansarea unui program de resurse umane al companiei Quadrant Amroq Beverages, Golden Award for Excellence for SRP 2005 - programul “Impreuna pentru o Delta curata” dezvoltata de Henkel Romania si Mentiunea de Onoare la PR Awards 2005 pentru campania “Prigat Alegerea Naturala”.

Departamentul este parte a uneia dintre cele mai mari agentii de publicitate din Romania, BBDO Group, cu o vasta experienta in proiectele locale si o buna cunoastere a pietei si mediului economic din Romania. Prin afilierea la Pleon International, departamentul va beneficia de vasta expertiza internationala a unei organizatii-lider in domeniul relatiilor publice atat in Europa, cat si in intreaga lume.