Din luna decembrie, British American Tobacco a relansat brand-ul Viceroy, redefinindu-i designul si comunicarea cu ajutorul agentiei de publicitate 141 Worldwide Romania.

“In noul context al pietei de tutun din Romania, marca Viceroy trebuie privita de catre consumatori cu alti ochi, prin prisma adevaratelor ei valori si nu, asa cum se obisnuia pana nu demult, prin prisma pretului scazut. Aveam nevoie de o comunicare puternica, capabila sa schimbe perceptii si atitudini. Viceroy este o tigara de calitate, o marca internationala autentica, cu o istorie de 70 de ani, ce aduce si o promisiune unica de garantie a calitatii”, declara Cristian Petrescu, Brand Manager Viceroy la British American Tobacco. Dani Macarie, Group Creative Director 141 Worldwide Romania explica modul in care agentia a raspuns acestei provocari: “Venise timpul ca atat ambalajul cat si intreaga comunicare Viceroy sa reflecte cu adevarat atitudinea unei marci internationale care nu face compromisuri si este foarte sigura pe ceea ce ofera”.

Noul mesaj al marcii Viceroy incepe cu o inovatie la nivelul designului de ambalaj, un design complet nou in aceasta categorie de produse, unde simetria si simbolistica clasica sunt norma.

Sub sloganul “Forta schimbarii”, campania de comunicare s-a concentrat exact pe a transmite senzatia de forta si de incredere fara inhibitii pe care noul design le inspira, atat la nivel de idee, cat si la nivel de executie.

Campania se remarca prin executii extrem de puternice, tridimensionale, atat de indoor cat si de outdoor neconventional, amplasate in cooperare cu Mindshare Media Romania in centre comerciale si, respectiv, puncte cheie din Bucuresti si alte mari orase.

"Lansarea noului Viceroy este un bun exemplu de cum functioneaza in practica conceptul de "behavior transformation" - ideea centrala a agentiei 141. Toate datele pe care le aveam ne-au spus ca pentru a modifica in sens pozitiv comportamentul consumatorilor fata de Viceroy, marca are nevoie sa demonstreze si sa inspire publicului mai multa indrazneala si incredere in sine, bazate pe promisiunea marcii de garantie a calitatii. Si aceasta este exact ce am dramatizat in campanie: forta implacabila, pentru ca publicul are incredere in marcile mari, care din cand in cand stiu sa isi arate muschii" spune Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la 141.

Echipa care a coordonat proiectul este: Cristian Petrescu - Brand Manager Viceroy; Monica Bardan - Brand Executive Viceroy; Dani Macarie – Group Creative Director 141, Dan Gherman - Art Director 141, Andy Lita - Account Director 141, Elena Stavrositu - Account Manager 141, Miruna Sandulescu - Account Executive 141, Mihaela Paduraru – Director Divizie Outdoor Mindshare si Cristina Paduraru – Account Director Mindhshare.

Reteaua 141 Worldwide a fost creata in 1992, face parte din grupul de comunicare WPP, opereaza acum in cadrul Ogilvy Group, si are subsidiare in peste 36 de tari din intreaga lume.
141 Worldwide Romania este una dintre primele agentii de BTL din Romania. A fost infiintata in 1997 si la inceputul anului trecut a fost integrata sub umbrela Ogilvy Group Romania.

Mindshare este una dintre cele mai puternice companii full service de media. Agentia ofera servicii de media buying, planning, strategy & research pentru clienti care reprezinta brand-uri si volume impresionante atat la nivel mondial, cat si in Romania. MindShare este o companie WPP, iar in tara noastra face parte din Ogilvy Group Romania.