Dragos Gurarosie, F5 X-Media: Trebuie sa se renunte la bannerele aruncate la intamplare pe site-uri

Renuntarea la “publicitatea la kilogram”, targetarea cat mai buna a mesajului si mult mai mult deschidere din partea agentiilor si clientilor catre un dialog real cu media reprezinta cateva din directiile spre care ar trebui sa se indrepte jucatorii din online-ul autohton, afirma, intr-un interviu acordat Wall-Street, Dragos Gurarosie, directorul executiv al F5 X-Media, prima regie de vanzari online si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri