V-ati gandit vreodata cum reuseste un supermarket sau un hipermarket sa mentina preturile reduse, mai ales in comparatie cu magazinele de la “coltul blocului”? Explicatia adaosului comercial relativ scazut este simpla: cantitatile imense de produse si bani care sunt rulate zilnic in acestea. Totusi, scopul unui supermarket ramane acela de a face profit… cat mai mult, iar pentru a reusi acest lucru si pentru a compensa preturile relativ scazute acestea apeleaza la o serie de strategii menita sa scoata mai multi bani din buzunarul clientilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Money »



Setari Cookie-uri