Chiar ieri, cu doua saptamani inainte de startul pensiilor private obligatorii, arbitrul pensiilor private a autorizat aproape 40.000 de agenti de marketing recrutati de ING Fond de Pensii SA, administratorul de pensii private obligatorii (pilonul II) al grupului financiar ING.

Alti 5.000 de agenti de marketing sunt in curs de autorizare pentru vanzarea pensiilor private obligatorii.

"Am pus accent pe recrutarea si pregatirea celor aproape 40.000 de agenti care urmeaza sa vanda pensii private de la ING Fond de Pensii, deoarece ei au rolul de a prezenta romanilor aceste produse", a declarat presedintele consiliului de administratie, ING Fond de Pensii, Bram Boon.

Agentii de marketing recrutati pentru ING Fond de Pensii au fost instruiti in vederea vanzarii de pensii private. Acestia vor prezenta prospectul schemei de pensii private, astfel incat participantii sa faca cea mai buna alegere in ce priveste aderarea la un fond de pensii private oblogatorii. Ulterior, agentii vor transmite administratorului documentele de aderare semnate de catre participanti.

"Autorizarea agentilor de marketing reprezinta un ultim pas, dupa ce am primit in aceste zile si autorizarea pentru Fondul de Pensii Administrat Privat ING", a adaugat directorul general al ING Fond de Pensii, Radu Vasilescu. El a adaugat ca societatea detine in prezent toate autorizatiile si avizele necesare pentru a vinde pensii private in Romania incepand cu 17 septembrie.

Generali Fond de Pensii a atras peste 5.000 de agenti de marketing

De asemenea, Generali Fond de Pensii, parte a grupului Generali, a atras peste 5.000 agenti de marketing care urmeaza sa vanda pensii private obligatorii (pilonul II) si estimeaza ca va avea 375.000 de clienti, a declarat, citat de NewsIn, directorul general al Generali Fond de Pensii, Ioan Vreme.

"Generali Fond de Pensii vrea sa atraga 375.000 de participanti, care reprezinta o cota de piata de 10-12% pe segmentul pensiilor private obligatorii", a precizat Vreme.

Directorul general al Generali Fond de Pensii a adaugat ca promovarea companiei va fi facuta la televiziuni, radio si in presa scrisa. El considera ca populatia manifesta dezinteres pentru pilonul II din cauza ca autoritatile nu au facut suficiente eforturi pentru ca acest sistem al pensiilor private obligatorii sa fie cunoscut. "Romania este ultima tara din zona care trece la sistemul de pensii private obligatorii, iar populatia trebuie sa inteleaga faptul ca acest sistem poate sa impiedice o eventuala criza a sistemului public de pensii", a mai spus Ioan Vreme.

Citeste si:

Interamerican Pensii - forta de vanzari de 12.000 agenti de marketing

Interamerican Pensii, parte a grupului Interamerican Romania, a atras 12.000 agenti de marketing care urmeaza sa incheie contracte pentru pensii private obligatorii din 17 septembrie.

"Am recrutat peste 12.000 de agenti de marketing pentru propria noastra forta de vanzari si am semnat contracte de colaborare cu parteneri externi, care ne vor sustine in realizarea obiectivelor propuse", a declarat presedintele Interamerican Romania Group, Frans van der Ent.

El a amintit ca Interamerican Pensii tinteste intre 10% si 15% din piata pensiilor private obligatorii.

Aviva cauta inca 10.000 de agenti de marketing pentru pensiile private obligatorii

In urma cu doua luni, compania de asigurari Aviva vroia sa atraga aproximativ 10.000 de agenti de marketing in urmatoarele doua luni pe segmentul pensiilor obligatorii, pentru a avea o "armata" de 30.000 de agenti la data de la care romanii isi pot alege fondul.

"Aviva si-a depasit deja targetul propus, de a avea 20.000 de agenti de marketing care au absolvit cursurile de calificare profesionala si care sunt pregatiti pentru lansarea pensiilor administrate privat", a declarat presedintele Aviva Asigurari de Viata, Shah Rouf.

El a adaugat ca pana la 17 septembrie, data de la care incepe perioada de aderare la un fond de pensii administrat privat (pilon II), compania si-a propus sa depaseasca nivelul de 30.000 de agenti de marketing.

"Experienta internationala a grupului Aviva a demonstrat ca un numar mare de agenti de marketing iti da posibilitatea sa ajungi la un numar mai mare de potentiali clienti, dar cea care face diferenta este calitatea fortei de vanzari si implicit calitatea serviciilor operationale post-vanzare", a adaugat Shah Rouf.
Aviva Romania beneficiaza de un sprijin financiar de 100 de milioane de euro din partea sediului central de la Londra, precum si de expertiza si experienta internationala a grupului