Astfel, compania intra pe o piata in care principalii jucatori sunt retaileri precum Dedeman, Bricostore, OBI, Praktiker, BauMax si Hornbach.

De exemplu, eMag vinde o masina de gaurit cu 150 de lei, o coasa electrica de tuns iarba cu 130 de lei, un polizor unghiular de 900 wati cu 260 de wati si o masina de gaurit/insurubat+kitbox cu 450 de lei, potrivit unui newsletter al companiei.

Prin lansarea acestui nou segment de business, eMag, un magazin online lansat in 2001 ca retailer specializat in IT, devine din ce in ce mai mult un comerciant generalist.

Insa, IT-ul ramane cel mai important segment pe piata romaneasca de comert electronic estimata sa ajunga in acest an la circa 350 de milioane de euro. Din aceasta suma, vanzarile de produse IT au reprezentat in jur de 60%.

Citeste si:

eMag detinea la finalul lui 2010 in jur de 70% din vanzarile pietei locale de comert online de electronice si IT, un segment estimat la aproximativ 145 de milioane de euro anul trecut.

Pentru acest an, conducerea eMag si-a bugetat afaceri de 150 de milioane de euro. Compania opereaza pe langa site-ul emag.ro si sapte showroomuri.