Folosirea Facebook-ului ca instrument de recrutare ramane inca redusa, dar in crestere continua. Unele agentii de recrutare au spus ca au renuntat aproape complet la a investi in servicii de recrutare profesionale, care pot avea tarife si de sute de dolari/postare, in functie de volum. Alte agentii subliniaza ca, desi LinkedIn detine mai multe informatii in CV-uri, valoarea informatiilor de pe Facebook, cumulate cu atitudinea pe retea a posibilului angajat, valoreaza mai mult.

Majoritatea traficului social media pe website-ul de cariere Waste Management vine de pe Facebook, depasind LinkedIn, spune Jenny DeVaughn, manager pe social media si angajari al brandului. Waste Management incearca in prezent sa acopere 1.500 de pozitii, de la dezvoltatori software la soferi de masini de gunoi.

Pe langa postarea de locuri de munca vacante si videoclipuri pe pagina de Facebook, compania mai sus amintita are angajati care cauta persoane si grupuri de persoane ce s-ar putea califica pentru un job.

Citeste si:

Serviciul Jobs2Web, care ajuta companiile sa urmareasca procesul de angajare al angajatilor, subliniaza intr-un studiu ca mai putin de 1% din toate angajarile se realizeaza de pe Facebook. Daca insa trendurile ascendente continua, Facebook ar putea rivaliza cu site-urile de job-uri in 2012, conform analistului Phil Schrader, de la Jobs2Web.

Matt Mund, vicepresedinte la Monster.com, subliniaza ca Facebook creste rapid ca si platforma de recrutare. Compania, care detine mai multe servicii de job-uri, a lansat propria aplicatie Facebook, BeKnown, in iunie, si deja are aproape 800.000 de utilizatori pe luna, conform AppData.com. In urmatoarele saptamani, Monster.com va lansa un program prin care companiile pot oferi angajatilor recompense pentru recomandarea anumitor persoane prin intermediul aplicatiei.