Serviciul de recrutare a chestionat recent 700 de utilizatori pentru a afla cati dintre angajatii romani sunt prezenti in social media si care este strategia abordata pentru construirea unei imagini profesionale pozitive.

Intrebati cum isi mentin o imagine profesionala in social media, 28% dintre respondenti au spus ca au conturi separate pentru uz personal si profesional, in timp ce 6% folosesc anumite filtre pentru a publica continutul doar la anumite persoane.

27% nu folosesc site-urile de social media in scop profesional in timp ce 8% au doar cont de Facebook si nu se vor inregistra si pe alte site-uri. 17% folosesc acelasi cont atat in scop personal cat si profesional.

Citeste si:

Identitatea personala online conteaza si poate influenta gasirea unui loc de munca, de aceea activitatea in social media trebuie "administrata corect". Prezenta online contribuie la construirea brandului personal, la imaginea transmisa celorlalti, iar candidatii trebuie sa depuna efortul de a-si crea si mentine o imagine pozitiva.

Sondajul au fost efectuat la nivel national pe pagina de candidati BestJobs.