Aceasta industrie functioneaza pe „cicluri de produse si servicii”. Astfel, daca acum cateva luni mergeau foarte bine, de exemplu, reducerile la restaurante, in prezent merg pachetele de turism sau de produse, subliniaza Matei Pavel, fondator CautaReduceri.ro.

Foarte multi dintre cei ce achizitioneaza cupoane revin pentru aceleasi servicii, platind de aceasta data pretul intreg. Cel mai des se intorc catre business-uri care necesita un „follow up”, in genul cabinetelor medicale sau site-uri pe care trebuie sa te inscrii – magazine online, spune, la randul sau, Mihai Seceleanu, fondatorul Kuponiada.ro.

Companiile partenere nu genereaza sume mari de bani din aceste contracte insa continua sa se intoarca pentru ca este o forma de publicitate ieftina, care genereaza clienti si atentie in piata. „Le spunem foarte clar partenerilor sa nu se astepte sa le creasca in mod substantial veniturile doar dintr-un parteneriat, intrucat, pana la urma, pentru ei, este o forma de publicitate”, spune Treichel.

1. Ai cumparat cupoane de reducere? Ce experiente ai avut?


Citeste si:

Partea dificila a business-ului este faptul ca in fiecare zi trebuie sa aduci reduceri foarte bune – mai ales din cauza concurentei foarte mari de pe piata. „Nu este ca in alte business-uri in care poti sa ai o luna foarte buna si apoi una proasta si sa supravietuiesti. Nu, in acest business trebuie sa fii foarte bun zi de zi”, subliniaza Seceleanu, in cadrul conferintele How to Web.

Oficialii companiilor prezente la conferinta au subliniat ca peste cativa ani vor supravietui, cu rezultate satisfacatoare, doar circa 10-15. In prezent, in Romania, sunt active circa 70 de site-uri de cupoane.

Considerati ca industria cupoanelor va ajunge la saturatie in viitorul apropiat? De ce (nu)? Comentati mai jos.