Urmatorul jucator dupa Google pe segmentul publicitatii online este Yahoo, care acopera doar 8,3% din piata, in scadere de la 9,6% in 2009. Si AOL a inregistrat scadere in cota de piata, de la 2,2% in 2009 la 1,5% in 2010.

(sursa tabel: ZDNet.com)

Facebook face nota discordanta fata de acesti doi jucatori, cota de piata a companiei crescand la 3,1% in 2010, mai mult decat dublu fata de 2009 cand compania acoperea 1,4% din piata de advertising online.

Citeste si:

Compania de cercetare a scos in evidenta faptul ca piata de advertising online la nivel global va creste anul acesta cu 3,5% si cu 4,7% in 2012, procente revizuite fata de cele din octombrie cand aceeasi entitate estima o evolutie de 3,6% si respectiv 5,3%.

Per total, piata de publicitate se va situa anul acesta la circa 464 mld. $ si va creste pana la 486 mld. $ in 2012. Publicitatea online va creste mai rapid decat orice alt mediu, investitiile in advertisingul online urmand sa creasca de la 15,9% in 2011 la 21,2% in 2014.

ZenithOptimedia estimeaza ca regiunile emergente – inclusiv Romania – vor contribui cu o pondere de 58% din veniturile noi in publicitatea online intre 2011 si 2014.