De ce alege presa online?

„Continutul, stilul, designul oferit de presa online imi sunt suficiente pentru a fi la curent cu tot ce se intampla in viata sociala si economica romaneasca, trenduri europene sau analize macro in comparatie cu alte piete internationale. Mai am momente de nostalgie sau simt nevoia sa ma relaxez si atunci rasfoiesc cu placere cateva reviste de lifestyle sau de analiza de business. Au inceput insa si pe aceasta categorie sa apara variante fascinante in appstore (design/usability)”, a explicat Gheorghe.

Cum arata „aventura online” a omului de comunicare?

„Folosesc acasa, la cafeaua de dimineata tableta (ipad2) si accesez la prima ora a diminetii site-urile care imi ofera mixul de informatie de care am nevoie pentru a-mi incepe ziua. Fac apoi o traversare rapida a twitter-ului, unde bifez cateva opinii a unor oameni care ma intereseaza. Ulterior, la birou, dezvolt anumite materiale/teme, suprapunand informatia mai multor surse online: presa, bloguri, retele sociale (FB si twitter sau chiar youtube)”, isi continua povestirea directoarea de comunicare a Danone.

Wall-Street.ro se incadreaza de mai bine de 3 ani in primul calup de informare si de cele mai multe este sursa de start pentru Georgiana Gheorghe.

Ce ii place la Wall-Street?

„Continutul, design-ul minimalist si felul in care este structurata informatia sunt ingredientele care ma tin dependenta de el (Wall Street) de atata timp. Cred ca succesul proiectului se datoreaza faptului ca acest produs media a venit sa raspunda unei nevoi rationale dar si emotionale a noii generatii de management si antreprenoriat. Ma refer aici la segmentul de varsta 25-45 de ani care are nevoie de produse media in linie cu ritmul in care traiesc si de apartenenta la "ceva" ce a crescut si s-a dezvoltat in acelasi timp cu ei . Totul se misca mult mai repede, lucrurile se intampla acum; informatia trebuie sa vina in timp real catre cititor”, a explicat Georgiana Gheorghe.

Citeste si:

„Ritmul este foarte alert in online si volumul imens. Stiri exclusive, newsletter, pagina FB, sectiuni dedicate antreprenoriatului (start-up) sau proiecte speciale (conferintele) sunt raspunsurile wall-street.ro, care atrag zi de zi noi cititori. Interactivitatea in sectiunea de comentarii este o alta dovada ca cititorii sunt emotionali. Apreciez foarte mult introducerea FB social plugin-ului pentru comentarii. Este foarte important ca o publicatie de business sa impuna un cod de conduita si sa nu lase ca sub masca anonimatului sa navaleasca valuri de frustrari sau rea credinta. Fenomenul de "ghost" trebuie eliminat treptat din media online”, a mai spus Gheorghe.

Aceasta considera ca viitorul in media va fi preponderent online in urmatorii 2-3 ani. Calitatea oamenilor care fac continutul si continutul insusi vor face diferenta in preferintele de consum media.

Ce ar vrea sa mai vada pe Wall-Street?

De la Wall-Street, Gheorgiana Gheorghe isi doreste sa vada in viitorul apropiat proiecte multimedia, butoane noi de interconectare cu platformele Linkedin si Twitter si conturi personale active ale redactorilor WS pe Twitter. „Toate acestea ar da un plus dinamicii deja existente la nivel de redactie”, considera Georgiana Gheorghe.

Serbam 7 ani de viata in online-ul si business-ul romanesc! Wall-Street.ro a implinit 7 ani si vom marca acest lucru prin analize si interviuri aniversare.