Cresterea vine ca urmare a strategiei gigantului american de a optimiza serviciul de partajare a continutul video pentru smartphone-uri, tablete si televizoare inteligente.

Aproximativ 60 ore de continut video este postat pe YouTube in fiecare minut, comparativ cu luna mai a anului trecut cand erau postate 48 ore de continut.

YouTube, serviciul pentru care Google a platit in 2006 circa 1,65 miliarde dolari, reprezinta, cel putin in acest moment, una din cele mai importante surse de venit pentru gigantii americani.

In urma cu cateva zile, cei de la Google anuntau ca business-ul cu reclame sponsorizate si cele integrate in filmuletele postate pe YouTube genereaza 5 miliarde dolari pe an.

Citeste si:

Chiar si asa, cele peste 4 miliarde clipuri postate pe YouTube nu genereaza niciun beneficiu financiar, un trafic de numai trei miliarde de video-uri pe saptamana fiind tranformate in bunuri materiale, informeaza compania.

Totodata, parte a strategiei companiei americane a fost de a modifica designul paginii serviciului YouTube, in scopul de a furniza un continut mai bine structurat al clipurilor de pe site.

Foto: YouTube.com