"Inainte aveam o abordare destul de conservatoare fata de new media si credeam ca presa online nu va putea inlocui presa scrisa. Pur si simplu credeam ca nimic nu poate sa bata sentimentul acela al cestii de cafea acompaniata de fosnetul rasfoirii paginilor unui ziar bun. Trebuie sa recunosc faptul ca intrarea faimoasei tablete in viata mea mi-a schimbat drastic opinia si remarc acum ca sunt tot mai tentat sa stau in online decat sa citesc varianta hardcopy a unui ziar", povesteste Glas.

wall-street.ro este unul dintre site-urile preferate de Glas.

"De obicei imi incep ziua citind stirile online, atat site-uri de stiri romanesti cat si internationale. wall-street.ro este unul din site-urile ce se afla la categoria 'favorite' si se deschide automat cand ma conectez la internet; este pentru mine una dintre cele mai importante surse de informatii economice din Romania", spune acesta.

Wall-Street.ro aniverseaza 7 ani de prezenta in online-ul romanesc.

Lui Glas ii place la wall-street.ro faptul ca nu acopera numai informatie pur economica, ci si materiale mai ample, de background info, cum ar fi cover stories despre oameni de business sau anumite afaceri, « fara sa cada in capcana presei ieftine de scandal ».

Citeste si:

"De asemenea Wall Street.ro pastreaza distanta fata de jocurile politice, o implicare care a distrus reputatia multor publicatii si trusturi media, astfel incat sper ca WS isi va pastra pozitia", spune Glas.

Legat de ceea ce ar mai dori sa vada pe wall-street.ro, Glas comenteaza ca "in ziua de astazi exista atat de multe surse de informare incat nu ma astept ca o singura publicatie sa acopere tot. Nu am nici o problema in a parcurge mai multe site-uri / newsletters pentru a acumula toate informatiile de care am nevoie si de aceea nu ma astept ca wall street.ro sa aiba ambitia de a deveni unicul furnizor de informatie pentru publicul sau".

In opinia managerului in presa online, competitia duce la eliminarea siteurilor de stiri care nu sunt in masura sa livreze calitate constanta, iar acesta este in opinia lui un trend pozitiv.

"In acelasi timp, aceasta noua piata nu asigura intotdeauna o cale de supravietuire grupurilor media vechi si consacrate. Cred ca in viitor vom vedea din ce in ce mai multe proiecte media care nu au o istorie in print. Proiectele de stiri online sunt mai usor de dezvoltat, iar diseminarea informatiei este mai eficienta si mai rapida fata de publicatiile hardcopy, astfel incat in continuare cred ca o sa vedem o competitie foarte puternica pe aceasta piata. Dar competitia este un factor cheie pentru performante mai bune, asa ca cititorii vor fi principalii beneficiari", conchide Glas.