Compania sustine ca noua masura va intra vigoare in tarile care au „idei diferite despre libertatea de exprimare” si aduce in discutie cazurile Frantei si Germaniei privind vocabularul si cultul pro-nazist care are un continut al limbajului uneori mult prea agresiv.

Twitter nu a pus in aplicare noua masura, dar va permite utilizatorilor sa stie cand o va face si cand limbajul folosit de acestia va depasi limitele „bunul simt”.

Pentru a veni in intampinarea acestui proiect, reteaua de socializare a extins parteneriatul cu Chilling Effects, un portal care arhiveaza continutul vulgar sau deplasat al utilizatorilor, in incercarea dea transparentiza aceasta activitate.

Twitter mai spune ca noul instrument este destinat pentru a „reactiva” utilizarea si nu este, la acest moment, clar modul cum va gestiona cazurile sau imprejurarile in care noi legi sau acte normative complica libertatea de exprimare.

Citeste si:

In ciuda schimbarii de politica, reteaua de socialiare subliniaza faptul ca „tweet-urile trebuie sa continue sa curga” si ca intentioneaza „sa apere si sa respecte vocea fiecarui utilizator”.

Foto: twitter.com