HuffPost Streaming Network va difuza "un talk show continuu", respectiv 12 ore de program original, timp de cinci zile pe saptamana.

Anuntul a fost facut de fondatoarea grupului media, Arianna Huffington, intr-o postare pe blog, cu ocazia implinirii unui an de cand site-ul de stiri, pe care l-a fondat in mai 2005, a fost cumparat de AOL pentru suma de 315 milioane de dolari.

Proiectul noii televiziuni a fost descris de Roy Sekoff - cofondatorul Huffington Post - ca pe o intalnire intre CNN si YouTube si a precizat ca pentru postul TV online vor lucra aproximativ 100 de angajati.

Parte a aceluiasi proces de diversificare a informatiilor, publicatia de business The Wall Street Journal si-a lansat propriul canal pe YouTube, potrivit unui comunicat al Dow Jones & Company, publisherul ziarului.

Citeste si:

Pe langa stiri, interviuri sau evenimente, compania va difuza emisiunea "Off Duty," un program zilnic de lifestyle care se bazeaza pe continutul WSJ Weekend, editia de duminica a ziarului.

YouTube este cel mai nou canal de distributie pentru WSJ Live - o aplicatie care difuzeaza in fiecare zi pana la patru ore de programe live pentru iPad si televizoare inteligente. Lansata in septembrie anul trecut, aplicatia este disponibila pe Apple TV, Google TV, Hulu, Panasonic's VIERA Connect si Sony Internet TV.

Foto: captura Huffington Post