Voucherele din categoria Restaurante se situeaza pe locul 1 in topul alegerilor utilizatorilor, cu un total de 41.533 vouchere vandute si incasari totale de 450.369 lei. Sectiunea de Ingrijire Personala a cumulat vanzari de 2.113.904 lei, situandu-se pe locul 2 ca numar de vouchere vandute, cu un numar total de 38.208 cupoane cumparate. Categoria Sporturi & Hobby-uri se situeaza pe locul 3 ca numar de vouchere vandute, cu 22.840 de cupoane cumparate de utilizatori si o suma totala a vanzarilor de 471.871 lei.

Bucurestenii sunt primii vizati de site-urile de reduceri, ofertele adresate lor generand vanzari de 4.367.695 lei luna trecuta. Iasiul este al doilea oras, vanzarile sale reprezentand 3,80% din totalul pentru luna ianuarie, adica 376.273 lei. Din totalul vanzarilor pe luna ianuarie, 45,9% au fost generate de cupoane de reducere cu acoperire nationala, insumand 4.543.885 lei.

Cea mai cumparata oferta in luna ianuarie a fost cea de intrare la patinoarul Drumul Taberei, de la Vulping. S-au vandut 5.136 cupoane Vulping cu 2 lei, reprezentand acces nelimitat pe patinoar pentru o zi, cu inchirierea patinelor inclusa.

Printre ofertele cele mai cumparate in luna ianuarie s-au numarat si cele pentru pizza. In TOP 20 cele mai vandute in functie de numarul de cupoane avem 6 oferte pentru astfel de produse, de la 4 site-uri de profil, cu 13.062 cupoane vandute.

Cinema Patria a vandut 1.968 de bilete la proiectiile sale, iar bucurestenii care au profitat de aceasta oferta au achizitionat biletul de film cu doar 6 lei.

Statistici ianuarie 2012 – sursa CautaReduceri.ro

Total

9.511.500 lei
175.000 vouchere

Citeste si:

Going out
474.357 RON
45.975 vouchere

Sport & Fun
503.579 RON
16.117 vouchere

Beauty
2.148.186 RON
33.834 vouchere

Servicii medicale
1.365.262 RON
19.781 vouchere

Altele
2.024.806 RON
42.080 vouchere

Auto
588.181 RO0
4.856 vouchere

Vacante
3.319.576 RON
12.788 vouchere

Haine / Accesorii
127.802 RON
7.741 vouchere

Considerati ca piata de cupoane de reduceri va continua sa creasca in continuare? De ce (nu)? wall-street.ro va incurajeaza sa va spuneti parerea.