In urmatorii ani, retelele sociale precum Facebook sau Twitter vor implementa noi tehnologii care vor face interactiunea sociala mai usoara dar si mult mai transparenta, considera Sean Sigleton, co-fondator al agentiei digitale Skive.
Una dintre tehnologii este cea a gesturilor naturale care vor duce la o experienta amplificata. Practic, vei putea posta emotii si idei printr-o simpla miscare a mainii, pe terminalele mobile cu touch screen.

O alta tehnologie ce urmeaza a fi folosita in special de marketeri este cea a recunoasterii chipului si expresiilor utilizatorilor. „Practic, brandurile vor putea sa isi dea seama de emotiile clientilor, daca sunt incantati sau dezamagiti si, in timp real, sa isi adapteze reclamele astfel incat sa creasca vanzarile”, spune Sigleton, in cadrul conferintei Ecomtim.

O alta facilitate pe care o vor implementa retelele sociale in viitor este integrarea automata a fiecarei activitati a utilizatorilor pe retele.

Astfel, poti opta pentru ca atunci cand asculti o anumita melodie sau te uiti la un anumit film, Facebook sa posteze automat pe wall-ul tau ceea ce faci, fara sa trebuiasca sa intri special si sa scrii „ma uit la filmul X”. Utilizatorii vor putea opta daca doresc sau nu sa includa aceasta facilitate in mod automat.

Ce parere aveti de aceste modificari care vor fi implementate in retelele sociale ale viitorului? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Foto: davenportdesign.net

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri