Dupa o schimbare de actionariat si de focus – de la retea sociala la media si entertainment – Myspace ar putea da semne de revenire. New York Times raporteaza ca website-ul, odata lider de piata, atrage circa 40.000 de noi inregistrari zilnic (de la aproape zero) si va anunta cat de curand un milion de noi utilizatori de la lansarea noului player muzical in decembrie.
Cu toate acestea, nu sunt doar vesti bune. Desi numarul noilor inscrisi creste, in ianuarie traficul a evoluat cu doar 4% fata de decembrie si este mai mic cu 25% decat atunci cand Specific Media a cumparat proiectul de la News Corp, grup detinut de omul de afaceri Rupert Murdoch.

MySpace a fost cumparat in 2005 de NewsCorp pentru suma de 580 mil. $, compania facand insa greseli dupa greseli si, intr-un final, anul trecut, Rupert Murdoch a fost nevoit sa renunte la proiect si sa-l cedeze cu doar 35 mil. $.

Tu ai folosit/folosesti MySpace? Cum ti se pare?

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri