Revista culturala saptamanala Dilema Veche va introduce din 15 martie continut platit pentru editia sa online, conform reprezentantilor publicatiei.
Abonamentul va costa intre 3 euro/luna si 21 euro/an.

“E greu sa mentii gratuitate deplina pentru un site precum dilemaveche.ro, care ofera continut de foarte buna calitate, de negasit in alta parte”, considera Mircea Vasilescu, redactor sef al revistei.

Din 15 februarie site-ul DilemaVeche.ro va permite celor interesati o perioada de 30 de zile de acces gratuit cu conditia ca fiecare utilizator sa-si creeze un cont in baza caruia va primi un abonament digital valabil o luna de zile.

Doar 15- 20% din conþinutul actual al site-ului va mai putea fi consultat gratuit incepand cu 15 martie.

„Site-ul revistei va fi „o combinatie intre continutul gratuit si cel platit. O parte a continutului va fi in continuare accesibil tuturor. Cititorii vor putea sa comenteze articolele fara sa plateasca, ca si pana acum. Cei care se vor abona insa vor avea acces la tot continutul (text, audio, video), la arhiva si, bineinteles, la continutul nou, exclusiv online, care va fi imbogatit treptat (de exemplu, e-books descarcabile de pe site sau secvente audio). De asemenea, suplimentul lunar Dilemateca va putea fi consultat integral online de catre abonati, lucru care in prezent nu se intampla”, a adaugat Mircea Vasilescu (foto).

Revista „Dilema veche” si-a anuntat inca de la mijlocul anului 2010 intentia de a permite contra cost accesul la informatiile sale online. Conform datelor oficiale, editia online a revistei atrage circa 150.000 de vizitatori unici pe luna.

“Introducerea abonamentului digital ar trebui interpretata asa cum este: o incercare de a ne asigura existenta pe termen lung”, precizeaza Mircea Vasilescu.

Decizia conducerii revistei “Dilema veche” de a permite accesul la informatiile sale electronice contra cost din 15 martie este aproape singulara pe piata noastra de media. Pana in prezent masura de a taxa continutul online nu s-a impus in Romania, existand doar cateva site-uri ale unor publicatii de specialitate care au preferat sa propuna zone de informatii online, inclusiv advertoriale, la care accesul este permis exclusiv contra cost.

Pe plan mondial acest demers a castigat teren, in ciuda unui inceput mai degraba timid. Astfel, “New York Times” a atras 281.000 de noi abonati dupa introducerea sistemului cu plata, iar “Berliner Morgenpost” are 11.000 de platitori digitali.

Considerati ca romanii sunt pregatiti sa plateasca online pentru accesul la stiri? Cum vi se pare miscarea Dilema Veche? wall-street.ro va incurajeaza sa comentati.

Sursa foto: Dilema Veche
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri