Pe segmentul de laptop-uri, eMag detine o cota de 25% din piata ce s-a ridicat in 2011 la circa 400.000 de unitati vandute, conform lui Iulian Stanciu, actionar principal la eMag.

Tot anul trecut pe piata locala s-au comercializat circa 0,5 milioane televizoare, eMag detinand o cota de 10% din acest segment. “Piata de televizoare are inca un mare potential, doar 20% din cele circa 9 milioane de gospodarii din tara avand televizoare cu ecran plat”, mai spune Stanciu.

Ultrabook-urile, inca prea putin prezente pe piata locala, vor acoperi insa in 2013 circa 20-25% din vanzarile de laptop-uri. “Zona de mobile va continua sa creasca mult. Romanii nu se mai uita la specificatii atat de mult cat la facilitati precum gerutate, conectivitate, culoare. De aceea magazinele axate pe IT precum Flamingo, Ultra Pro sau Depozitul de Calculatoare au esuat”, considera Iulian Stanciu.

Tot el considera ca linia despartitoare dintre televizoare, Internet si mobility va deveni din ce in ce mai subtire. “Deja sunt telecomenzi cu ecran tactil pe care ruleaza ceea ce apare la televizor, sunt televizoare cu acces la Internet sau cu control vocal. Produsele electroIT devin din ce in ce mai complexe dar si mai placute”, incheie Stanciu.